banneri

perjantai 13. marraskuuta 2015

linkki.jyvaskyla.fi

Olen ollut joukkoliikenteen varassa eli meilläpäin ajanut linkillä. Vuoden olen pärjännyt erinomaisen hyvin! Linkki eli bussi on aina tullut ajallaan,  ei ole hyytynyt matkalle. Olen ollut todella tyytyväinen linkkien kulkuun.

Alkuun mulla oli suuria vaikeuksia käyttää aikataulua. En löytänyt pdf-versiota, jota olen tottunut käyttämään. Sit tajusin, että aikatauluhaku oikeesti toimii! Pistä siihen lähtöosoite ja se neuvoo kävellen lähimmälle pysäkille tai toisessa päässä sopivan pysäkin hypätä ulos. Huisia!

En ole ajastanut, onko linkki tasan klo 10:18 pysäkillä, mutta ei sitä ainakaan kovin pitkään ole tarvinnut odottaa. Mistään en ole myöhästynyt sen takia, että linkki ei tulekaan tai on pahasti myöhässä.

Asiakaspalvelukin on parantunut. Nykyään kuskilta voi pyytää, heitä mut ulos tällaisella pysäkillä ja se heittää, jos oon vieraassa paikassa. 10 vuotta sitten ne ei huomenta sanoneet, vaikka tavattiin joka aamu. Harvan kanssa voi sopia, jos ei tiennyt, missä pitää kilauttaa kelloa...

Opiskeluaikoina ei koskaan tiennyt, tuleeko auto ja pääseekö sillä perille asti. Yleensä pääsi, mutta kerran viikossa joku vuoro ei saapunut tai auto hajos matkalle. Koskaan ei tiennyt, ehtiikö töihin ajoissa. Tenttiin sai sentään mennä 29 minuuttia myöhässä.

Tämä ei ole yhteistyöpostaus vaan ihan oma huomio. Ihan kuluttajana olen niin tyytyväinen, että kerron mielelläni muillekin hyvästä toiminnasta ruuhka-aikaankin.

Ajakaa muutkin linkillä! Matkan voi räplätä kännykkää ja ei tarvii ettiä parkkipaikkaa ja maksaa siitä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...