banneri

maanantai 29. joulukuuta 2014

Naapurin koira

Hyvin vähän seuraan designia, sisustusjuttuja tai muotia. Yhteen verhoon olen iskenyt silmäni. Samaa kuosia olisi tarjolla myös pussilakanasettinä. Myös suihkuverhon olen nähnyt, mutta sitä ei ollut enää millään sivustolla pikaisen selauksen perusteella.

Ihastuin tietysti koiran kuvaan, koska itseltänikin löytyy samanlainen pieni töpsöttelijä Nökönenä Nöppönen. Kuosi on ollut ilmeisen suosittu ja moni rotutoverin omistaja on valitellut saatavuusongelmia. Ilmeisesti verhot on olleet loppu monista kaupoista tai niitä ei ole kaikkiin liikkeisiin edes otettu valikoimaan. 

Tässä ihastuksessa on yksi pieni ongelma. Vallila ei sovi minun lompakolle alkuunkaan. Hintaa on noin 60 euroa/kpl. Pieni raha keskituloiselle, mutta minun pitäisi olla viikko syömättä. Jos saan hakemani työpaikan, ostan verhon ensimmäisestä tilistä. Ensimmäinen haastattelukierros on pidetty ja siitä ainakin olen päässyt jatkoon. Nyt täytyy pitää peukut pystyssä, että saisin paikan ja verhon.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...