banneri

keskiviikko 10. syyskuuta 2014

Paleleeko varpaita? -ARVONTA

Eilen aamulla oli niin lämmin, että kävin juoksemassa lyllertämässä t-paita päällä. Luonnollinen jatkumo t-paidassa viilettämiseen on tietysti villasukkien neulominen. Paksuimmasta kaapista löytyvästä langasta tietysti!

Mulla on villasukkia omiksi tarpeiksi kaapeissa vaikka kuinka paljon. Pistetään nämä siis arpoen!

Arvotaan kuvassa näkyvät 7 veljestä langasta neulotut piirakkavillasukat. Koko on noin 39.

Arvonta suoritetaan kaikkien kommentoineiden, lukijaksi heittäytyneiden ja facebook-sivusta tykänneiden kesken. Periaatteessa mukana voi siis olla kolmella arvalla. Arpa on jo valmiiksi täytettynä kaikilla nykyisillä lukijoilla ja tykkääjillä. Kommentoijat jättäkööt sähköpostiosoitteen tms., jota teidät tavoittaa.

Osallistumisaikaa on sunnuntai-iltaan 14.9 klo 18 asti. 


13 kommenttia:

  1. Jos nyt oikein oivalsin, niin tällä kommentilla saan vielä kolmannenkin arvan? En kuitenkaan ymmärtääkseni kolmea sukkaa? :)
    Pikkuisen reilua kokoa minulle ovat, mutta mahtuishan sitten alle villasukat...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, ei sentään kolmatta sukkaa :D

      Mä kuljen talvella kaksissa villasukissa, kun tiedän seisovani tuntikausia jossain kentän kulmalla :) Tarkenee seistä pakkasessa pitemmänkin aikaa, kun paljaaseen jalkaan nykyäiseen ohuemman ja päälle paksumman villasukan. Kenkien pitää tietysti olla normaalikäyttöön liian suuret, mutta kirppikseltähän noita saa :)

      Poista
  2. Heippa! Minä olen villasukkien neuloja myös, mutten ole itselleni niitä juurikaan neulonut. Miten aina löytyykin joku enemmän tarvitseva tai ihana ihminen, jolle sukat mieluusti antaa =) Osallistun siis tätä kautta arvontaan! T.Kati

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harvoin mullakaan itse neulotut omaan jalkaan eksyy. Mulla on kaapissa varmaan 30 paria täysin ehjiä villasukkia, joista osa ei ole koskaan edes käynyt jalassa. Sukulaiset tuo niitä aina tuliaisena. Koko 3/4 vuodesta kuljen villasukissa ja kesän paljain varpain. En minäkään ehdi samaa tahtia sukkia puhki kävellä :D

      Itselleni ei ole mikään itseisarvo pitää itse tehtyjä sukkia. Näpertely on mun mielestä kivampaa kuin kaappiin hautominen. On ne tavalliset sukulaistätien neulomat käytännöllisempiäkin ulkoillessa, kun itse mielummin näpertelen kuvioita ja reikiä.

      Poista
  3. Aivan ihanat! Ehdottomasti siis mukaan arvontaan yhdellä arvalla =).
    ninuska76@luukku.com

    VastaaPoista
  4. Ihanat sukat, olet taitava! Yhdellä mukana kivassa arvonnassa :) t. Saya sayav@hotmail.fi

    VastaaPoista
  5. Mukaan arvontaan yhdellä arvalla. Minä oon oikea vilukissa, ja nytkin villikset jalassa. Noiden villasukkien kokokin osuisi oikein ;) Hyvää syksyn alkua. lamerinquecit@gmail.com

    VastaaPoista
  6. Oi, tosi ihanan näköiset sukat, ja kokokin olisi juuri passeli.:) Talvisin olen villasukkien suurkuluttaja, ja onhan ne villasukat nytkin jo kaapista kaivettu esille, kun sienimetsällä ovat saappaissa kaikkein mukavimmat.:)

    VastaaPoista
  7. Aivain ihanat sukat! Mukana arvonnassa kahdella arvalla! :)

    voilooa@gmail.com

    VastaaPoista
  8. Kolme arpaa, juuri minun kokoani :) vaatehuttuja(@)gmail.com

    VastaaPoista
  9. Ihanat sukat. Kahdella arvalla mukana, tykkään fb:ssä.
    s.kansakoski(at)luukku.com

    VastaaPoista
  10. Ihanan väriset! Mukana 2 arvalla. irmeli.nieminen(@)hotmail.com

    VastaaPoista
  11. Onpa kivat, olisipa mukavaa omistaa kauniit ja vähän erilaiset villikset ihan vaan hemmottelukäyttöön.
    Mukana arvalla.
    flight(at)luukku(piste)com

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...