banneri

maanantai 8. syyskuuta 2014

Hävikkiviikko alkaa tänään 8.9

Tänään alkaa hävikkiviikko. Tunnen itseni suorastaan jeesukseksi, sillä jääkaapissani ei ole mitään kohta puoliin pilaantuvaa tai muutakaan, mikä pitäisi syödä nopeasti pois tai jalostaa. Vähänlaisesti on tuoreitakaan asioita... Mulla ei juurikaan mene ruokaa roskiin ihan siitä yksinkertaisesta syystä, ettei mulla ole siihen varaa. Koirankuppiin voi heittää kaiken sellaisen, mitä ei halua itse syödä.

Yksi krooninen ongelma mulla on. Se on porkkanat. Ne nahistuu aina. Enkä edes ymmärrä syytä. Porkkanan voi heittää ihan minä tahansa ruuan joukkoon ja sen voi syödä raakana. Porkkana sopii suunnilleen kaikkeen ruokaan ja maistuu hyvältä. Mun jääkaappiin ne vaan jotenkin kätkeytyy ja havaitsen ne siinä vaiheessa, kun meinaa jo lähteä omin voimin liikkeelle. Porkkanoiden suhteen mun on parannettava tapani!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...