banneri

keskiviikko 4. joulukuuta 2013

Dove Intensive Repair

Olen mukana Buzzadorin kampanjassa, jossa päähuomio on Doven Intensive repair -hoitoaineessa. Sain kampanjaan osallistuessa hoitoaineen ja saman sarjan shampoon testattaviksi.

Olen pessyt tukkaani Doven shampoolla ja hoitoaineella noin kolmisen viikkoa ja testannut, miten tuotteet toimivat yhdessä. Oma hiuslaatuni on normaali. Ei erityisen kuiva, ei myöskään rasvoittuva. Pitkä tukkani on vähän huonokuntoinen ja edellisestä latvojen pätkäisystä on reilu vuosi aikaa. Silloinkin leikkasin itse. Vaikka tukkani on huonokuntoinen ja en sitä koskaan harjaa, mun tukkani ei mene takkuun. En siis voi ottaa kantaa, miten hoitoaine auttaa hiusten selvittelyssä.

Hoitoaine yhdistää hiusnaamion tehon lyhyeen vaikutusaikaan. Tuote lupaa korjata hiusten olemassa olevia vaurioita, suojata uusilta, vähentää kaksihaaraisten muodostumista ja hiusten katkeilua. Hoitoaine sopii lähes kaikille hiustyypeille ja sitä saa ruokakaupasta.

Koostumukseltaan shampoo ja hoitoaine ovat miellyttäviä. Ne pysyvät kämmenellä valumatta heti sormien välistä. Levittäminen on helppoa ja tuoksu miellyttävän neutraali.

Tärkein asia ammeellisessa asunnossa elävälle on, miten liukkaaksi hoitoaine ammeen pohjan jättää. Intensive Repair -hoitoaine selvisi tästä tulikokeesta puhtain paperein. Pohja ei jäänyt liukkaaksi ja peseytyminen ei muuttunut hengenvaaralliseksi.


Kolmen viikon jälkeen hiukset tuntuu sileämmiltä, parempi kuntoisilta ja kiiltävämmiltä. Tältä osin hoitoaine täyttää kyllä lupauksensa Toinen tärkeä asia hoitoaineen valinnassa minulle on sähköisyyden poisto. Sähköisyys korostuu varsinkin näin talvella keinokuituisten toppavaatteiden, pipojen ja kaulaliinojen kanssa.

Valitettavasti Dove Intensive Repais ei pysty pitämään tukkaani kurissa ja sähköiskuista vapaana. Ehdottomasti hommaan uuden putelin kesäksi suojaamaan auringolta, mutta talveksi on pakko vaihtaa toiseen aineeseen. Varmasti käytän talvellakin välillä siloittamaan tukkaa, mutta pelkästään tällä tuotteella en pärjää. Ehdottomasti hoitoaine on kuivaa ja parhaat päivänsä nähnyttä latvustoani elvyttänyt.

Kampanjoiden raportointi on muuttunut edellisestä kerrastani. Tällä kertaa näytteiden mukana tuli pienet kortit, joissa oli numerosarja. Näytteen saajan tuli syöttää numerosarja kortissa olleessa nettiosoitteessa ja vastata kyselyyn.

Tässä kampanjassa näytteeni meni naapuruston ikääntyneille rouville. Raportointi osoittautui suurimmalle osalle täysin mahdottomaksi. Tietokonetta huonosti käyttävät kielitaidottomat yli 60 vuotiaat mummot eivät selviydy tuon tyyppisestä raportoinnista. Kysely oli vielä ruotsiksi, eikä yhtä lukuunottamatta osanneet ruotsia. Täytyy jatkossa miettiä, osallistunko enää Buzzadorin kampanjoihin.  Ainakin näiden rouvien keskuudessa näytteen saaminen aiheutti huonoa omaatuntoa, koska eivät pystyneet raportointia hoitamaan.

Yhteistyössä Buzzador & Dove

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...